Siodło SELLE ITALIA MAX SLR GEL FLOW L id match - L3 Vanox tube 7, fibra-tek, 250g białe Zobacz większe

Siodło SELLE ITALIA MAX SLR GEL FLOW L id match - L3 Vanox tube 7, fibra-tek, 250g białe

SIT-044H601IKC002

Nowy

Wybierz maksymalny komfort. Właściwości techniczne serii siodeł Max są zaprojektowane po to,

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Jeżeli masz jakieś pytania zapraszamy do kontaktu nr tel: 500 056 734

618,69 zł

Darmowa dostawa
Dlaczego u nas?

Szybka i bezpieczna wysyłka

Zwrot towaru możliwy w ciągu 30 dni! (sklep internetowy)

Wiele form płatności (także karty)

Możliwy odbiór w sklepie w Poznaniu

Produkty tylko z oficjalnej, polskiej dystrybucji

Sami jeździmy na rowerach - możesz liczyć na fachowe doradztwo!

Dodaj do listy życzeń

Raty payu Sprawdź ratę!

Więcej informacji

Wybierz maksymalny komfort. Właściwości techniczne serii siodeł Max są zaprojektowane po to, aby zaoferować dodatkowy komfort podróżowania, zarówno podczas jazdy szosą jak i poza nią.

idmatch: L3
Waga: 250g
Wymiary: 275mm x 145mm
Pręty siodła: Ti 316 7mm
Przeznaczenie: szosa, mtb

Technologie:

CO-MOULDING TECHNOLOGY
Skorupa siodła jest wyprodukowana ze specjalnego polimeru, z dodatkiem włókna węglowego, który nie zmienia jej właściwości w zmiennych temperaturach i jest bardzo lekki. Uformowany elastomer utrzymuje elastyczność skorupy i staje się aktywną częścią rowerzysty, ponieważ podąża za ruchem nogi rowerzysty.

EXTRA PADDING
Dodatkowa miękka wyściółka dla zwiększenia komfortu podczas długich przejazdów.

FIBRA-TEK
Wytrzymałe i oddychające pokrycie z syntetycznej skóry.

GEL FLOW
Specjalne anatomiczne wycięcie Gel Flow zapewnia doskonały komfort dla newralgicznych obszarów, oferując większą elastyczność w przedniej części siodła. W połączeniu z cienką warstwą żelu silikonowego, który pochłania wszystkie wibracje drogowe, technologia Gel Flow oferuje maksymalny komfort i niską wagę.

SHOCK ABSORBER TECHNOLOGY
Zastosowanie elastomeru Shock Absorber pomiędzy skorupą a prętami siodła zapewnia system tłumienia, który pochłania i eliminuje wszelkie wstrząsy i wibracje drogowe.

TI 316 7mm
Pręty siodła wykonane z tytanu TI 316 posiadają zwiększoną odporność i trwałość o 25%, oraz zredukowaną wagę o 15% w porównaniu z tradycyjnymi prętami. Średnica 7mm..

10% CARBON
Skorupa siodła wykonana w 10% z włókna węglowego.

Co to jest ID Match?

Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.

Inne produkty w tej samej kategorii: